کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش مدت زمان مأموریت فضاپیما Juno ناسا

به گزارش سافت گذر، ناسا برای انجام مأموریت های واگذار شده به فضاپیما Juno، بودجه و مدت مأموریت آن را افزایش داد.

مشتری ناسا فضاپیما

این فضاپیما، در سال 2011 از کره زمین به فضا پرتاب شد و در سال 2016 به مشتری رسید. مقرر گردیده بود که ماه فوریه امسال مأموریت خود را به اتمام برساند و برگردد ولی ناسا اخیراً موافقت کرده تا بودجه دیگری به این وسیله اختصاص دهد و برای 41 ماه دیگر، فضاپیما Juno در مشتری بماند. این یعنی Juno تا ژولای سال 2021 داده هایی را از مشتری دریافت خواهد کرد و بعد آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

در واقع بنا بود که Juno مدت مأموریت کوتاهی داشته باشد زیرا طبق برنامه ریزی ها، این فضاپیما باید هر 14 روز یکبار در مدار مشتری بچرخد ولی متأسفانه مشکلی برای آن پیش آمد و سیستم سوخت رسانی آن دچار اشکال شد. بنابراین به جای چرخش هر 14 روز در مدار مشتری، هر 53 روز یکبار جو سیاره مشتری را بررسی کرد. به همین دلیل، ناسا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتری، مدت زمان مأموریت Juno را افزایش داد.

به گزارش سافت گذر، توماس زورباشن، قائم مقام مأموریت های علمی ناسا در واشینگتن، طی بیانیه ای اعلام کرد:(( با بودجه جدید، Juno نه تنها به سؤالات اولیه در مورد بزرگترین سیاره منظومه خورشیدی پاسخ می دهد، بلکه ابهامات کشفیات جدید نیز را نیز رفع خواهد کرد. در واقع، با هر چرخش در مدار مشتری، داده ها و اطلاعات تازه ای برای افراد علاقه مند کشف می شود)).

در طی دو سال گذشته که Juno در حال حرکت در جو سیاره مشتری می باشد، اطلاعات تازه و جالبی به دست آمده است. برای مثال، ما دریافته ایم که قطب های مشتری دارای طوفان هایی است که اندازه برخی از آنها به اندازه کره زمین می باشد. به علاوه، حلقه هایی که ما دور مشتری می بینیم از نظر عمق و ساختار با هم متفاوتند.

فضاپیما چندین تصویر بسته از مشتری گرفته که در آن نقطه قرمزی وجود دارد که بیانگر جزئیات زیادی از طوفان های در حال وقوع در مشتری است.


منبع: engadget.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41737 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/18 تعداد مشاهده: 2085
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر